PUISI ~`JANGAN BIARKAN`~





biarkan hati kita terluka
biarkan hati kita terkecewa

biarkan hati kita sengsara
biarkan hati kita derita
jika itu pinta mu...

kau biarkan aku pergi dari hatimu
kau biarkan aku pergi dari cintamu...

betapa kejamnya dirimu
membiarkan aku bersama dia ...
mencipta bahagia bersama dia...

teganya dirimu melepaskan aku
pada temanmu...

hina kah diri ini....

jika benar aku yang bersalah
jika benar aku yang meluka kan hatimu
ku memohon kemaafan dari mu...

jangan biarkan aku pergi dari sisimu....

jangan mudah menyerah.....
jangan mudah mengalah...

aku bukannya milik dia
aku tetap milikmu hingga hujung nyawa......

jangan biarkan cinta ini kandas sebelum bermula.....

ku ingin mencipta kenangan manis n pahit bersamamu
izinkanlah aku agar bisa berada disisimu....

ku ingin menjadi payung buat dirimu
ku ingin menjadi pendamping dirimu
RELAKANLAH SAYANG......

Jangan pisahkan cinta ini dari hati mu....


:wendy:

Ditulis Oleh : Unknown Hari: 11:04 AM Kategori:

0 comments: